2010. október 24., vasárnap

Elindult a karácsonyi adománygyűjtö akció!



Pár nappal ezelőtt írtam róla, hogy nemsokára elindul egy karácsonyi adománygyűjtő akció.
A program azóta beindult!!!

A letölthető újságot IDE KATTINTVA meg lehet tekinteni. Szerintem nagyon szép lett, és tele van jobbnál jobb karácsonyi receptekkel.

Bővebb információkat az adományozás módjáról pedig ITT lehet olvasni .

Kérek mindenkit, aki csak egy kis összeggel is hozzá tud járulni ehhez a kezdeményezéshez, tegye meg! Sok gyermek karácsonyát tehetjük így szebbé.

Várjuk magánszemélyek és cégek jelentkezését is. Köszönünk minden hozzájárulást!

4 megjegyzés:

Nóra írta...

"Megrendeltem". :-) Te milyen recepttel készültél hozzá?

Szemi írta...

De jó, köszönöm! :))

Én a marcipános csokiszíveket csináltam.

Nóra írta...

Ó, azon eltátottam a számat! Imádom a marcipánt is, csokit is.

Szemi írta...

Ráadásul nem is nehéz elkészíteni.

Rengeteg jó recept van a kiadványban, van miből válogatni karácsonyra. :))