2010. október 22., péntek

Mérleg kelt kalácsból



Ma délután kaptam észbe, hogy majdnem elmaradt az aktuális csillagjegy kalács! A saját születésnapomra terveztem megsütni, csak ugye akkor éppen rossz volt a sütőm. Ezt gyorsan orvosolni kellett,hiszen holnap lesz az utolsó nap a mérleg havában.
Meg is látszik,hogy gyorsan készült, nincs olyan precízen kidolgozva, mint az eddigiek.

Szeretettel küldöm mindenkinek, aki szintén a mérleg csillagjegy alatt látta meg a napvilágot. :))

Tésztának ismét a kedvencemet használtam, a receptje itt megtalálható.
A mazsolát persze kihagytam belőle, viszont belereszeltem egy citrom héját.




Egy kis részlet...



Miután kisült, kb. 10 percig volt egyben, amíg langyosra hűlt. Aztán pillanatok alatt csak ennyi maradt belőle...

Finom volt! :))

21 megjegyzés:

Anazar írta...

Remek, mint minidg. Tetszik rajta a mandula díszítés.

Jade írta...

Nagyon ugyes vagy!!!

Gizi írta...

Nagyon szép!!!! Ügyes vagy, csodaszép dolgokat készítesz. Gondolom milyen finom lehetett, szívesen megkóstoltam volna.:)

Szemi írta...

Anazar, Jade, köszi!

Szemi írta...

Gizi, köszönöm! Tényleg finom ez a tészta. :))

Nelli írta...

De jól néz ki, biztosan finom is volt nagyon!:-)

Bianka írta...

Ez valami extra ötletes, nagyon szép

egycsipet írta...

Hű, de ügyes vagy, nagyon szép lett! :))

Szemi írta...

Nelli, Bianka, köszi! :))

"saját levében" írta...

Tényleg jól néz ki!
Mérlegek figyelmébe ajánlom ezt a posztot és ami a héten még utána következett:
http://arnolfini-kepirokor.blogspot.com/2010/10/harmincnegyedik-het-hetfo.html

Latsia írta...

Gyönyörű, nekem akkor is tetszene, ha nem lenne ehető, már a szépsége is magával ragadó.
Nagyon - nagyon ügyes vagy Szemi!!!!

Szemi írta...

Köszi egycsipet!

"Saját levében", köszönöm az ajánlást! Megnéztem! :))

Szemi írta...

Köszönöm Latsia! Szerencsére azért még ehető is volt! :))

Vali írta...

Ez szuper ötlet. Nagyon ügyes vagy.

Moha írta...

Én, mint mérleg jegyű külön köszönöm az ajánlást, már megcsodáltam a többi csillagjegyet is! Nagyon ötletes és ügyes vagy!

Szemi írta...

Vali, Moha, köszönöm !

trinity írta...

Micsoda ügyes vagy!!! Nagyon szép lett!!
Bizony, jön az én jegyem, a skorpió:)))Azt is megsütöd? :))

Szemi írta...

Trinity, legalábbis megpróbálom ! :))

Atkáriné Terike írta...

Nagyon tetszik! Ügyes munka!

Szemi írta...

Köszönöm Terike ! Tőled különösen jól esik, mert te inspiráltál az elő ilyen formakalács elkészítétsére. :))
Valahol láttam,hogy egy motort és egy tehént formáztál meg kelt tésztából, és nagyon megtetszett az ötlet.

Ottis írta...

Nagyon ötletes!