2009. október 19., hétfő

Tejfölös csiga leveles tészátból



A tésztát késfok vastagságúra és téglalap alakúra nyújtom.Megkenem kb. 3 evőkanálnyi tejföllel, megsózom, kakukkfűvel fűszerezem. Újhagymát karikára vágok, rászórom, és bőven meghintem reszelt sajttal.Szorosan feltekerem, megkenem felvert tojással és V alakban felszeletelem.A tetejét kevés reszelt sajttal, csipetnyi kakukkfűvel díszítem.
Sütőpapírral bélelt tepsire rakom, 180 °C-ra előmelegített sütőbe téve készre sütöm.

Megjegyzés: elkészítettem már úgy is, hogy a tejfölbe finomra reszelt fokhagymát tettem.Ebben az esetben az újhagymát természetesen elhagytam.
A tetejére szórhatunk szezám- vagy lenmagot is.

3 megjegyzés:

Nóra írta...

Szerintem ezt én holnap ki is próbálom, annyira guszta.

Ottis írta...

Nagyon ötletes!

Nóra írta...

Nagyon finom lett, tegnap csináltam meg!
Szerintem jobb, mint az eddigi kedvenc hajtovány!