2009. október 9., péntek

Cannelloni cukkinivel




A tészták a gyengéim. Szinte mindennap meg tudnám enni,annyira szeretem. Ha még cukkini is van benne, akkor tuti nyero lesz nálam!A hozzávalókat persze ízlés szerint lehet variálni.

Cukkinit gyufaszál vékonyságura vágtam,és kevés hagymás olivaolajra dobtam,elkezdtem párolni.Ment hozzá még gomba,kukorica.Fuszernek kakukkfu,oregáno,so,bors,aprora vágott petrezselyemzold.
Mikor elkészult,beleraktam a csíkokra vágott sonkás szalámit, és 1 tubus krémsajtot.Besamel mártást készítettem 5 dkg vajbol,4dcl tejbol és 2-3 kanál lisztbol,és a negyedét hozzáadtam a raguhoz.
Mikor kihult,megtoltottem vele a cannellonikat,és vékonyan kiolajozott tuzállo tálba raktam.A maradék besamelt fozotejszínnel elkevertem,és a tésztára ontottem/majdnem teljesen ellepte/.
Lefedtem a jénai másik felével,sutobe raktam.Néha levettem a tetejét és meglocsolgattam a tészták tetejét is tejszínes mártással.Mikor a tészta megpuhult, a tetejét reszelt sajttal boven megszortam,és még kis idore visszatoltam a sutobe /csak amíg a sajt ráolvadt/.

Ezt a ragut használhatjuk másmilyen tésztával is.Megtolthetunk vele óriás kagylótésztát, rakhatjuk lasagnera is.

Nincsenek megjegyzések: