2011. február 1., kedd

Ma kaptam egy virtuális ölelést! :)



Méghozzá Bellytől , és nagyon meghatódtam rajta! A blogok világán hullámszerűen futnak át különféle díjak és mindig örül az ember, ha kap egyet. A posztok nyomán persze mindenki kap visszajelzést az olvasóktól, bloggertársaktól, de azért nagyon szivet melengető tud lenni, ha nem csak egy-egy ételt, hanem a blogot,vagy az írójának a személyét is kedves szavakkal illetik. :)

Belly, köszönöm szépen, legszivesebben visszaküldeném neked, hiszen én is mindig örömmel megyek hozzád ötletekért!

De lássuk a szabályokat is, hiszen azok mindig vannak. :))

A díjat - vagy Belly szavaival élve , legyen inkább egy ölelés - 5 embernek kell továbbküldeni, akiknek a nevét be kell linkelni. Pár mondattal meg kell indokolni, hogy miért épp ők kapják. A díjazottakat értesíteni kell kommentben, vagy bármi más módon, hogy tudjanak róla.
Végük magamról is írni kell 5 mondatot.

Nekik szeretném továbbítani ezt a baráti ölelést:

Biankának, akihez mindig szivesen megyek nézelődni, azt hiszem, hogy hasonló az ízvilágunk.

Szepykének
, akinek nagyon szeretem a humorát, és az önzetlenségét . Ráadásul istenien főz!

Duendének, akihez szintén naponta benézek. Az ő posztjai nekem egy teljes élményt adnak. Mindig élvezettel olvasom az idézeteit,és szivesen gyönyörködöm a csodás fényképekben, a remekbeszabott ételekről már nem is beszélve.

Alchrinak, akit nem csak innen a blogról ismerek. Egy nagyon melegszívű nő, aki jól főz, és ha kell, akkor bátran kiáll az elveiért.

Latsiának, aki mindig csupa finomságot készít, és gyönyörűen tálal. És most ezzel a baráti öleléssel egy kicsit talán viszonozhatom is az ajándékot,amit karácsonyra kaptam tőle, egy nyereményjáték keretén belül.
Még nem próbáltam ki, de már alig várom, és akkor hozom mutatni a végeredményt! :))

A díjat szivesen továbbítanám még nagyon sok bloggernek, akiket nem sorolok fel, de az oldalsávban mindnyájan megtalálhatóak a saját bloglistámban. Hozzájuk mindig szivesen megyek.

Rólam 5 mondat, csak röviden... :))

- Most épp munkahelyváltás előtt állok. Még nem tudom, merre tovább, de azt tudom,hogy tovább kell lépnem.

- Elkezdtem egy szakács-pincér iskolát , csak hogy legyen róla papírom,hogy tudok főzni. :)
De azért persze szivesen tanulom az új dolgokat is.

- Kivéve a gazdasági számítást, amivel a világból is ki lehetne kergetni. :))

- Szeretem a hideget, a havat is, de már elég lenne belőle, pláne ami a hólapátolást illeti a 100 méteres szakaszon a házunk előtt. :)

- Ezért is várom már nagyon a tavaszt, ami remélem elhozza nekem az új lehetőségeket is. :)

11 megjegyzés:

duende írta...

Nagyon szépen köszönöm Neked! :)
És kívánom, hogy olyan új útra lépj, ami szívvel teli. Mert akkor minden lépés öröm, rácsodálkozás és kaland! :)

Szemi írta...

Köszönöm, remélem így lesz! :)

alchri írta...

Szemi nagyon szépen köszönöm! Örömmel fogadtam;)

Nelli írta...

Gratulálok Neked a díjhoz és sok sikert kívánok a majdani új munkahelyhez.

Szemi írta...

Alchri, puszi! :)

Nelli, köszönöm szépen! :)

Bianka írta...

Nagyon szépen köszönöm
Sok sikert az életben :)

szepyke írta...

Nagyon szépen köszönöm, megtisztelsz!

Kívánom, hogy minden úgy teljesüljön, ahogy szeretnéd! (kivéve azt, hogy ne legyen már hó...:P)

Szemi írta...

Köszi Bianka!

Szepyke, tudom, hogy te nagy hó-fun vagy! :)
Én nem bánom, ha a meglévő megmarad, csak már sok ne hulljon hozzá! :))

Latsia írta...

Szemi, köszönöm szépen, szeretettel fogadom!:-)
Nálam is van valami Nálad, mert megérdemled!;-)

Viki írta...

Szívből gratulálok a díjhoz, nagyon megérdemelted.

autumn írta...

Nagyon örülök Neked a blogomon! Lenne kedved benevezni az online vacsoracsatába?
Üdv,
Kutya és Konyha