2012. január 13., péntek

Kedvenc sütink felturbózva :)



Ezt a sütit már nagyon régóta csinálom és mindig osztatlan sikert arat. Eddig még nem találkoztam olyannal, akinek ne ízlett volna. :) Ráadásul nagyon egyszerűen és gyorsan elkészíthető.
Tegnapra is ezt terveztem, viszont egy kicsit most felturbóztam. Egy kis rumos baracklekvár és banán került bele, mit mondjak, nem rontotta el. :)

Az eredeti receptet nem írom le, ide kattintva megtalálható.

Ehhez kell még 3 db banán, egy kis üveg baracklekvár és egy kevés rum (ízlés szerint).

A lekvárt kevés vízzel felhigítottam, felforrósítottam, és hozzáadtam a rumot. Rákentem a piskótatésztára, és erre jött a receptben megadott krém, majd a csokimáz.

A receptben lévő cukor kiválóan helyettesíthető xukorral (nyírfacukor), így diétázók, cukorbetegek is bátrabban fogyaszthatják. Persze a ch tartalma így sem alacsony, ezt figyelembe kell venni.

3 megjegyzés:

Kósa Márta írta...

Fincsi lehet!

hajni... írta...

Szia! Szuperek a receptek, párat már ki is próbáltam belőlük.
Most az lenne a kérdésem, hogy az alapreceptnél olvasom (Kati sütije) hogy félsima lisztet használsz. Ez mit takar pontosan?

Köszi
Hajni

ui: gratulálok a sok fincsiséghez, és szuper a blogod! ;)

Szemi írta...

Márta, szerintem tényleg az! :)

Hajni, nagyon örülök, hogy tetszenek a receptek, és köszönöm a pozitív visszajelzést! :)
A félsima liszt = rétesliszt. Nálunk így hívják, de javítom is a recpetben, mert általában réteslisztként ismerik. :)