2010. január 5., kedd

Capuccino süti

Hozzávalók:

Tészta:

6 tojás, 6 ek. liszt, 6 ek.cukor,1 dcl olaj,1 ek. kakaópor, 1/2 csomag sütőpor

A tojássárgáját a cukorral fehéredésig kevertem. Utána hozzáadtam az olajat, lisztet, sütőport, kakaót és végül a tojásfehérje felvert habját. Sütőpapírral bélelt tepsiben, 180 °C-ra előmelegített sütőben kb. 20 perc alatt készre sütöttem.

Krém: 25 dkg porcukor, 25 dkg margarin, 2 ek. kávé, 1 ek. kakaó, 2 csomag tejszín ízű pudingpor, 5 dl tej, pici rum

A tejet a pudingporral és a cukorral sűrű krémmé főztem,majd langyosra hűtöttem.Ekkor hozzáadtam a margarint,alaposan kikevertem, majd 2 részre osztottam.

Az egyikbe belekeverem az 1 ek kakaót, a másik felébe a 2 ek kávét a pici rummal.

A kihűlt tésztára először a kávés krémet kentem, majd erre a kakaósat. A tetejét csokimázzal vontam be.

Pár órára tegyük hűtőbe, csak utána szeleteljük.

Nincsenek megjegyzések: