2010. március 16., kedd

Részei a konyhámnak, része a konyhádnak



Nagyon kellemes meglepetés ért nemrégiben. Három blogtársamtól -Vikitől, Bellytől és Latsiától - kaptam ezt a díjat, aminek lényege az,hogy ők otthon érzik magukat az én "konyhámban".

Úgy gondolom,hogy ettől nagyobb elismerés talán nem sok van.Különösen megtisztelő számomra azért is,hiszen a blogom írását alig fél éve kezdtem el.
Csak saját célra készült először, hogy rendszerezzem a receptjeimet. És nagy örömmel tölt el,hogy mások is érdekesnek találják.
Be kell vallanom,hogy bár a blogom írása előtt is gyakran olvasgattam gasztroblogokat, azóta határozottan függő lettem. :)) Nem telhet el nap anélkül,hogy végig ne nézzem a kedvenceimet.Gyakran eljutok eddig ismeretlen oldalakra is, és gyűjtöm a jobbnál jobb ételrecepteket, ötleteket.
Mivel úgy látom,hogy ez a díj már körbeért, nem küldöm tovább senkinek.
Akiknél én otthon érzem magam, és tényleg a mindennapjaim részévé váltak, azok megtalálhatóak a Bloglistámban.
Köztük természetesen ők hárman is ott vannak, akiktől én kaptam a díjat, és akiknek ezt ezúton is köszönöm!

Mi is van még hátra....hm. Ja, igen: Világbéke! :))

Nincsenek megjegyzések: