2016. február 9., kedd

Sertéskaraj zöldséges párizsi bundában


Ma nagyon finom ebédem volt.. :)) Ez volt a napi menü is az étteremben, ahol dolgozom, csak én paleosítottam.. kimaradt a búzaliszt és a tejföl, de anélkül is teljesen jó lett. 

Hozzávalók:

4 szelet karaj
4 egész tojás
1 cukkini
1 répa
szezámmagliszt
nyílgyökérliszt (vagy tápióka)
só, bors, oregánó, kakukkfű
kókuszzsír




A karajszeleteket kiklopfoltam, és két részre vágtam. Kb. fele-fele arányban összekevertem szezámmag- és nyílgyökérlisztet, és a sózott hússzeleteket ebbe forgattam. 
A tojásokat felvertem, kicsit sóztam, borsoztam, kakukkfűvel és oregánóval fűszereztem. Ez ízlés szerint változtatható, ki mit szeret.. A répát és a cukkinit lereszeltem. A cukkinit besóztam, és kicsit állni hagytam, majd kinyomkodtam belőle a vizet. Belekevertem a felvert tojásba a lereszelt zöldségeket. A lisztben megforgatott hússzeleteket belemártottam a masszába, és a felhevített kókuszzsíron mindkét oldalukon, lassú tűzön  kisütöttem. 

A körete petrezselymes párolt batáta volt. 




Nincsenek megjegyzések: