2011. június 29., szerda

Ajándékok, magyarázkodások és egy díj is...



Azt sem tudom,hogy mivel kezdjem ezt a bejegyzést... Nagyon rég jártam a saját blogomon,mindössze egy posztot sikerült közzétennem egész hónapban, ég is emiatt a fejem rendesen. Kész csoda, hogy még ennyien kitartottatok, és azért jöttök hozzám nézelődni. Ezt nagyon szépen köszönöm, igyekszem bepótolni a lemaradásomat.

Ez a júniusi hónap nagyon sűrű volt nekem. Tavaly elkezdtem egy vendéglátós iskolát, és most voltak a vizsgák. Készülni kellett rá sokat, szóbeli, írásbeli, gyakorlati vizsgák... Szerencsére ez már megvan,minden sikerült. Most már van róla papírom ,hogy tudok főzni. :) És ha minden kötél szakad, akkor fel is tudom azt szolgálni. :))

Azt hittem, hogy most majd lesz egy kis pihenés, de úgy néz ki,hogy lesz munkám a frissen kitanult szakmámban, úgyhogy időm ezután sem lesz több... De ez így jó. :))
Azért igyekszem most már ismét többet főzni, és azt itt megmutatni.

Most viszont az elmúlt hónapok történéseiből pár dolog... Még májusban kaptam egy díjat, Barbi tisztelt meg vele. Nagyon szépen köszönöm neki!

Aztán -még szintén májusban- Bellynél megnyertem egy játékot, aminek alkalmából nagyon szép ajándékokat kaptam tőle. Méghozzá 4 darab szufléformát és 24 db tekercsformát. Ez utóbbit holnap fogom felavatni, alig várom! Köszi Belly!



Végül, de nem utolsósorban, egy ajándék Latsiától. Ezt le sem merem írni,hogy milyen régen kaptam tőle... Ez egy keksz mintázó henger, egész pontosan Spekulatius kekszet lehet vele készíteni. Ez már ki is lett próbálva, recept elmentve, csak nem volt időm beírni...
Latsia, neked is nagyon szépen köszönöm! :)

12 megjegyzés:

trinity írta...

Ez akkor igazolt távollét volt:)) Jó, hogy újra itt vagy!

babette írta...

Gratulálok az eredményes vizsgádhoz! Szép ajándékokat kaptál...

Szemi írta...

Trinity, köszi! :)

Barbette, köszönöm! Szerintem is szépek. :)

Nóra írta...

Szia! Szerintem nem kell magyarázkodnod. Ha ráérsz, úgyis jössz, mi meg szeretettel kivárunk.
Nagyon jó ez a suli! Hol fogsz dolgozni, elárulhatsz róla valamit?

Szemi írta...

Nóra, köszi, hogy ilyen megértő vagy. :) Meg mindenki más is. :))

Úgy néz ki,hogy egy helyi étteremben leszek felszolgáló. Bár a főzés része jobban érdekel a vendéglátásnak, de most ez adódott. Aztán majd meglátom,hogyan tovább. :)

Névtelen írta...

Szia Szemi ! Tényleg nagyon hiányoztál, de nem gondoltam, hogy diplomás főszakács lett belőled :) Gratulálok a vizsgáidhoz, az eredményeidhez, na és a díjaidhoz.

ÓÓÓ itt már megint probléma van. Nem tudok, csak névtelenül bejegyezni, pedig már böngészőt is váltottam, ami máshol bejött.

Viki voltam.

Szemi írta...

Szia Viki! Na,nem éppen diplomás, de azért kösziii! :))
Nem tudom,miért van ez, hogy csak névtelenül enged be téged...Mostanában elég sok panasz van a blogspotra. :(

Nóra írta...

Gratula a munkádhoz!

Hetek óta csak azoknál lehet kommentelni rendesen, akiknek előreugró ablakba kell ezt tenni. Akinél a "beágyazott" komment van beállítva, az nem hajlandó felismerni a kommentelőt. Azt a megoldást találtam (és így tudtam csak írni Neked is), ha a firefox böngészőn keresztül kereslek meg.

Szemi írta...

És ezen nem lehet valahogy állítani? Már magam sem tudom,hogy mikor a blogot csináltam, ezt hogy állítottam be. Lehet sehogy, talán automatikusan ilyen lett...
De azért ez így akkor sincs rendben, valamit már léphetne a Blogspot. :(

Mondjuk én mindig a Firefoxot használom, nekem bevált.

Barbi konyhája írta...

Nagyon ügyes vagy, gratulálok a vizsgáidhoz!
Nehéz mindig újabb receptekkel jelentkezni, én már csak tudom, két gyerkőccel! Attól még be-be nézünk egymáshoz! :))
Nagyon tetszenek az ajándékaid, ilyen kekszmintázót most látok először. Szuper!

Nóra írta...

Ha át akarod állítani, akkor a következő módon:
"Blogger irányítópult"-"Beállítások"-felül van egy gomb, hogy "Megjegyzés"-"Megjegyzésűrlap elhelyezése" (az "előreugrót" lehet könnyen kezelni másoknak).
De akik Firefoxolnak, azoknak nincs gondjuk vele, Explorer használók nem tudnak kommentelni.

Szemi írta...

Barbi, köszi! Ez a kekszmintázó tényleg nagyon érdekes. :)

Nóra, köszi a segítséget, meg fogom nézni ezt a beállítást.