2014. augusztus 7., csütörtök

Joghurtos cékla-batáta saláta



A hétvégén céklát és batátát sütöttem a csibecombok mellé, abból maradt ki 1-1 tisztított darab, ami már nem fért a sütőedénybe. Úgy gondoltam, kipróbálok belőlük egy nyers salátát is, hátha bejön az íze.. Bejött. :))
Hozzávalók:

1 közepes cékla és batáta gumó
2 dcl görög joghurt
só, bors,
pár levél bazsalikom és 
narancsos menta
egy kevés narancsos olívaolaj




A zöldségeket gyufaszál vékonyságúra vágtam egy V gyalu segítségével. Sóztam, kevés frissen őrölt borssal megszórtam.
Meglocsoltam egy kevés narancsos olívaolajjal, rátépkedtem a bazsalikom és a narancsos menta levélkéket, majd nyakon öntöttem a joghurttal.
Jól összekevertem, majd hűtőbe raktam pár órára, hogy az ízek szépen összeérjenek. 






Nincsenek megjegyzések: