2017. február 7., kedd

Csokis fahéjas fánk (paleo)


Farsang van, egyfolytában fánkok jönnek a szemem-orrom elé.. Ma megtörtem, egyszerűen muszáj volt valami édeset sütnöm, pedig nagyon ritkán eszem édességet, reggelire pedig szinte soha. 
Ez persze azért nem igazi fánk, szólok előre, nehogy csalódás legyen a vége a próbának! :)) 
Reggelire gyakran eszem gariból készült hamis bundáskenyeret. Ugyanezekből a hozzávalókból készül, csak sósan, és különféle fűszerekkel. Ma bevillant a szikra.. hiszen ezt meg tudom csinálni édesen is! :)
Nagyon jó kis alap egyébként, már vannak ötleteim, hogy tudom majd tovább variálni. 

Hozzávalók:

2 egész tojás
4 evőkanál gari
3 teáskanál őrölt eritrit
1 csapott teáskanál őrölt fahéj
csipet só
2 kocka 72 %-os étcsoki

kókuszzsír a sütéshez

A tojásokat felvertem, hozzáadtam a garit, eritritet, fahéjat, és csipetnyi sót. Vártam, míg a gari megdagad, ez pár perc. 
Evőkanállal halmokat raktam a felhevített olajba, majd mérsékelt tűzön mindkét oldalán megsütöttem.
A csokit mikrosütőben felolvasztottam, és a fánkokra csorgattam. 
6 darab lett ebből a mennyiségből. 




Nincsenek megjegyzések: