2016. április 10., vasárnap

Savanyú káposztás tócsni (paleo)



Szeretem a tócsnikat, mert gyorsan elkészíthetőek, sokféle alapanyagból, változatos fűszerezéssel. Ma reggel savanyú káposztából csináltam, és egy kis füstölt szalonnával dobtam fel. :))


Hozzávalók:

kb. 2 maréknyi savanyú káposzta
2 tojás
2 evőkanál útifűmaghéj
só, őrölt bors
kakukkfű, oregánó

10 dkg füstölt szalonna
kevés zsiradék

A káposztát kicsit átmostam, majd összevágtam. Hozzáadtam a tojásokat, fűszereztem, a végén raktam bele az útifűmaghéjat. Pár percig hagytam pihenni.
Közben a szalonnát vékony csíkokra vágtam, és kevés zsíron kisütöttem. A szalonnapörcöket kiszedtem, és a visszamaradt zsíron sütöttem ki a tócsnikat.
Evőkanállal adagoltam a masszát a forró zsiradékba, ellapítottam, majd mindkét oldalán aranybarnára sütöttem. 

Tálaláskor a tányéron a tócsnikra raktam a kisütött szalonnát. 





Nincsenek megjegyzések: