2016. február 19., péntek

Kókuszos-mákos-meggyes süti (paleo)


A tipikus ronda, de finom süti.. :)) Majd újra megsütöm, és rakok fel rendesebb fotókat róla, de most ilyen lett, tehát vállalom. 
A recept a Clean Paleo oldalról van, ahol nagyon klassz recepteket találhattok. Meg kell mondanom, az övé sokkal szebb lett! :)) 
Talán a szilikon forma nem volt az igazi, nem tudom.. De az íz a lényeg, azzal meg nem volt gond.. így beírom, hogy készült. 
Egy kicsit változtattam az eredeti recepten. A kókuszreszelék felét lisztre cseréltem, mert ez volt itthon. Az eredeti receptben nem volt semmi plusz édesítés, de az áfonyával készült, és úgy gondoltam, hogy a meggy mellé kellene egy minimális, ezért került bele eritrit is. 




Hozzávalók:

5 dkg kókuszreszelék
5 dkg kókuszliszt
10 dkg egész mák
6 tojás
4 banán
2 evőkanál eritrit 
kb. 3 maréknyi meggy (most fagyasztott)
1 teáskanál szódabikarbóna
kevés citromlé

A száraz hozzávalókat összekevertem, a szódabikarbónát egy kis citromlével kipezsegtettem. Beleraktam a meggyet, és a karikára vágott banánt.  A masszát a szilikonformába öntöttem, és 180 °C-os sütőbe raktam. 30 perc után levettem a hőfokot, és 160 °C-on még 20 percig sütöttem.
A sütési időt figyelni kell, függ attól, milyen, mekkora formában készítjük. :) 

Muffin formákban is elkészíthető. :))




Nincsenek megjegyzések: