2015. szeptember 10., csütörtök

Paleo panír tippek



Igyekszem ritkán csinálni panírozott húst vagy zöldséget, egyúttal kerülni a bő zsírban-olajban sütést is. De néha jól esnek a hagyományos ételek, ízek. Vettem már kész paleo panírt, és nem volt rossz, de nem az igazi.. nekem kicsit édeskés íze volt, cukkininél mondjuk elment, de húshoz nem annyira jött be. 

Ez a kétféle mód vált be eddig a legjobban, és mind a kettő nagyon egyszerű. 
Az első a klasszikus panírt, a másik inkább a bundázást helyettesíti. Mennyiségeket nem írok, hiszen ez függ az alapanyag mennyiségétől is. Használhatóak húshoz és zöldségfélékhez is. 

Hozzávalók a panírhoz:

szezámmagliszt
nyílgyökérliszt
tojás
útifűmaghéj

Fele-fele arányban összekevertem a szezámmag- és nyílgyökérlisztet. Először ebbe, majd a felvert tojásba, és végül az útifűmaghéjba paníroztam a kiklopfolt, sózott csibemellet. Kókuszzsíron sütöttem ki. 



Hozzávalók a párizsias bundához:

mandulaliszt
tojás

A kiklopfolt, sózott csibemellet először a mandulalisztbe, majd tojásba forgattam, és a felhevített kókuszzsírban kisütöttem mind a két oldalán. 




2 megjegyzés:

Viki írta...

Szemi :) óriási köszönet. El fogom készíteni. Nekem is hiányzik a rántott hús.

Szemi írta...

Viki, remélem, hogy nektek is ízleni fog.. nekünk nagyon bejött. :)