2011. április 13., szerda

Kalács borkóstolóra



Felkértek tegnap, hogy nem sütnék-e valami édes kalácsot a pénteki borkóstolóra. Elvállaltam, és rögtön jött az ötlet, hogy milyen stílusos lenne, ha az a kalács egy szőlőfürtöt formázna...
Nemrégiben láttam Gondaanyunál hasonlót, csak az övé sós töltelékkel készült.

Ma csináltam egy főpróbát, mert azért biztosra akartam menni, hogy a valóságban is olyan lesz-e, mint amilyet kigondoltam. :)
A kedvenc kelt kalács tésztámat használtam hozzá, ez most 50 dkg lisztből készült.



A próbát jól tettem, hogy megejtettem, mert rögtön láthatóvá is váltak a hibák, amiket majd pénteken igyekszem kikerülni.
Úgy látom, hogy a felső sor "szőlőszemet" már nem kell odarakni, mert bár nyersen még jól mutatott, de sütés közben ahogy megkelt, nagyon egybesült az egész.

Mivel maradt ki még egy kis tészta, gondoltam, csinálok mellé egy kis táblácskát is. :))



IN VINO VERITAS ! - BORBAN AZ IGAZSÁG ! :))

Remélem,hogy sikerül majd a pénteki sütés is, és tetszeni fog a megrendelőknek. :)

19 megjegyzés:

duende írta...

Szerintem tetszeni fog. :) Nekem nagyon tetszik!
Igazán illik egy borkóstolóhoz!

Szemi írta...

Köszönöm Duende. :)

Nelli írta...

Ötletes!Ügyes vagy Szemi!:-)

Anazar írta...

Nagyon ugyes ez a szolofurt!!

Atkáriné Terike írta...

Nagyon szép lett! Csak így tovább!

Citromhab írta...

NAGYON tetszik!!

Tücsök Bogár írta...

Ez valami csodaszép lett! :)

DebiGabi írta...

Gratulálok!
Fantasztikus lett:D

Nóra írta...

Hogy Te milyen ügyes vagy! És praktikus is lesz kóstolgatás közben letörni belőle 1-1 szőlőszemet...

Szemi írta...

Köszönöm mindenkinek! :)

Nóra, pont erre gondoltam én is,hogy nem kellene vágni, hanem mindenki törhetne belőle így egy szemet. :))

Blogkonyha írta...

Gyönyörű, nem tudok betelni a képekkel....!!!

Névtelen írta...

Szemi, ez valami gyönyörű! Biztosan tetszik majd a felkérőknek is. Gratulálok, nagyon ügyes vagy!

Margó

Szemi írta...

Illeskrisz, Margó, köszönöm!

babette írta...

Szemirámisz!

Gyönyörű lett a kalácsod!!!

Bianka írta...

Hát ez valami gyönyörűséges

Ditta tortái írta...

Nagyon tetszik!!Fantasztikus vagy!

Jade írta...

Te jo eg! Ez hihetetlenul gyunyoru! Szivbol gratulalok!

Cakeni írta...

Nagyon tetszik a blogod ,értékelem amit csinálsz, ezért vár egy meglepi a blogomon:)

Szemi írta...

Barbette,Bianka, Ditta, Jade, mindnyájatoknak köszönöm a sok dicséretet. :)