2010. április 28., szerda

Csibemell brokkolival



Hozzávalók:

0,5 kg csibemell
40 dkg brokkoli /most fagyasztott/
2 dcl tejszín
2 dcl tejföl
10 dkg füstölt sajt
2 gerezd fokhagyma
só, őrölt bors
kakukkfű,oregáno
olivaolaj

A csibemellet vékony csíkokra vágtam, sóztam,borsoztam, és megszórtam az apróra vágott friss fűszernövényekkel. Az olajat felforrósítottam, rádobtam a húst, és minden oldalán fehéredésig pirítottam.

Átraktam egy hőálló tálba, és közé kevertem a párolt brokkolit. A tejszínt és a tejfölt összekevertem, picit megsóztam, hozzáadtam a reszelt fokhagymát, és ráöntöttem a húsra.

Tetejére reszeltem a sajtot, majd 180 °C-ra előmelegített sütőben kb. 30 perc alatt készre sütöttem.



Most penne tésztával tálaltam, de adhatunk mellé párolt rizst is.

1 megjegyzés:

Liza írta...

Nagyon fincsi lehet!!!