2009. október 3., szombat

Túrós-almás kiflifelfújt




Hozzávalók:
8 db kifli, 0,5 kg túró, 4 egész tojás, 4-5 db alma,mazsola, 1 citrom, 1 vaníliás cukor, porcukor ízlés szerint,fahéj,rum vagy rumaroma, 0,5 l tej, 2 dcl tejszín.

Egy jénai tálat kivajaztam, zsemlemorszával meghintettem. A kifliket rézsútosan felszeleteltem, és egy sort leraktam a tál aljára.
A túrót elkevertem 1 tojással,porcukorral, reszelt citromhéjjal és a kevés rumba áztatott mazsolával /használhatunk rumaromát is/.
Ha a túró kicsit száraz lenne, adhatunk hozzá 1-2 kanál tejfolt. Ezt a masszát a kiflikre terítettem.
Az almákat meghámoztam, lereszeltem, és a túróra simítottam,kevés citromlével megontoztem. Megszórtam kevés cukorral és fahéjjal.Erre jott a maradék felkarikázott kifli.
Osszekevertem a tejet,tejszínt,3 egész tojást, vaníliás cukrot,kevés porcukrot, és az egészet a kiflikre ontottem.
180 °C-on készre sutottem. Tálaláskkor a tetejét porcukorral meghintettem.

Nincsenek megjegyzések: