2009. október 10., szombat

Sport szelet




Ez a receptet Andi oldalán találtam.

Hozzávalók : 50 dkg darált keksz, 4 evőkanál kakaópor, 25 dkg margarin, 20 dkg kristálycukor, 2 dl tej, rum vagy rumaroma

A darál kekszet a kakaóporral összekeverjük.
Ezután egy edényben a margarint, a cukorral és a tejjel összemelegítjük annyira, hogy a vaj és a cukor elolvadjon.
Ezt ráöntjük a kakaóporral összekevert kekszre és hozzáadjuk a rumot vagy a rumaromát. Jól összekeverjük a masszát és egy tepsibe vagy jénaiba nyomkodjuk. Én egy 23*24 cm-es formát alakítottam ki belőle.
A tepsi aljára folpackot terítettem,hogy biztosan ki tudjam szedni.
Gőz felett felolvasztottam 1 tábla főzőcsokit 2 evőkanál olajjal, és a massza tetejére simítottam.Mikor kihűlt, beraktam a hűtőbe 1 éjszakára.

Megjegyzés:Bár az eredeti recept nem írja, de most raktam bele 1 maréknyi mazsolát is, amit a rumaromába áztattam.Nem rontotta el! :))