2009. október 25., vasárnap

Mediterrán rántott csirkecomb



Hozzávalók:

6 db csirke felsőcomb
0,5 citrom leve
0,5 dcl olívaolaj
1 csokor petrezselyemzöld
kevés só és bors.

A panírozáshoz:

liszt, tojás, zsemlemorzsa és 5 dkg reszelt sajt.

A csirkecombokat kicsontoztam, és két részre vágtam.A citromlevet, olajat, sót,borsot és a felaprított petrezselyemzöldet összekevertem, és ebbe a pácba raktam a húsokat 1 éjszakára.
Másnap kivettem,kicsit még megsóztam, és lisztbe,tojásba, végül a reszelt sajttal elkevert zsemlemorzsába forgattam.Egy serpenyőben olajat hevítettem, az egyik oldalát fedő alatt, a másikat már fedő nélkül készre sütöttem.
Majonézes krumplisalátával tálaltam,de bármilyen köret adható hozzá.

Megjegyzés: elkészíthető a csirke bármelyik részéből, és kicsontozni sem muszáj, de mi így szeretjük.

Nincsenek megjegyzések: