2009. október 11., vasárnap

Csirkepörkölt nokedlivel




Ez ugye egy egészen egyszerű, hétköznapi étel. Azért írom le,mert ma egy apró dolgot újítottam rajta,amitől viszont sokkal finomabb lett mint eddig.

3fej hagymát apróra vágtam, és a forró olajra dobtam, majd üvegesre pirítottam.Félrehúztam a tűzről, és hozzáadtam kb. 4 kiskanálnyi pirospaprikát, kevés gulyáskrémet.Elkevertem,majd visszaraktam a tűzre.Beletettem a feldarabolt csibét és felöntöttem annyi vízzel,hogy a kb. a hús 3/4-ig érjen.Sóztam, adtam hozzá szemes feketeborsot, 2 szem szegfüborsot és 1 felkarikázott paprikát.Lefedve készre pároltam.
Mikor elkészült, kiszedtem a húsokat egy tányérra,leszedtem róluk a bőrt és félreraktam. Kipecázgattam belole a borsszemeket is. Aztán fogtam a rúdmixert, és a benne lévő paprikát és hagymadarabkákat pépesre zúztam. Így benne maradt az íz, és finom sűrű lett a szaftja.
Visszaraktam a húsokat, és még egyet rottyantottam rajta.
Nokedlivel és savanyúsággal tálaltam.

Megjegyzés: tudom,hogy általában úgy sűrítik,hogy elfőzik a levét, de mi szeretjük, ha sok a lé rajta.Így sok is lesz, és sűrű is lesz! :))

Nincsenek megjegyzések: