2009. október 8., csütörtök

Citromos kevert süti



3 egész tojást elkevertem 1 vaníliás cukorral és fél pohár kristálycukorral,majd hozzáadtam 2 citrom levét és lereszelt héját. Aztán jott bele egy nagy doboz /450 gr/ tejfol, és kb. 1/3 -ad pohár olaj. Majd végul 1 pohár rétesliszt és 1 sutopor.Osszekevertem,nem túl sokáig kevergetve,mert azt mondják,hogy akkor suru lesz az ilyen sutik tésztája. Feldaraboltam 15 dkg étcsokit,lazán a tésztához kevertem,majd vajazott,lisztezett tepsibe ontottem. A tetejére szeletelt mandulát szortam, és 175 °C-ra elömelegített sutoben készre sutottem. Az idot nem mértem,amikor szép aranyszínu lett a teteje,kivettem.A hozzávalók kimérésére a 450 gr-os tejfolos poharat használtam.
Ez az elso olyan sutemény, aminek a receptjét én magam találtam ki. Ehhez képest meglepoen finom lett! :))A tésztája konnyu, a citrom íze keveredik az olvadó csoki ízével...nyami!

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon finom lehet ez a süti, már a fórumon is szemeztem vele!

Gratulálok a blogoodhoz, és kívánom, hogy a további írásban, csinosítgatásban lelj sok örömöt!

Üdv,
Nyesti

Szemi írta...

Koszonom!

Ezt a sutit csak ajánlani tudom, nagyon egyszeru,gyorsan elkészítheto.

Névtelen írta...

most azonnal ki is próbálom!!majd megirom milyen lett!

Szemi írta...

Remélem, hogy neked is ízleni fog. Várom a véleményt! :))