2009. október 6., kedd

Bounty golyók




Aki szereti a tomény kókuszos édességet , az nem fog csalódni! A receptet még régebben az Nlcafén találtam, latsia tette kozzé. Nagyon finom,és gyorsan elkészul.

Hozzávalók:

2 dcl tej, 2 evokanál gríz, 8 dkg vaj, 8 dkg cukor, 12 dkg kókuszreszelék, 10 dkg csoki olvasztva./ízlés szerint használhatunk ét- vagy tejcsokit is/

A tejet, vajat, cukrot felfozzuk, majd belerakjuk a grízt és a kókuszt. Jól elkeverjuk,majd 20 percig pihentetjuk. Ezután berakjuk a hutobe,hogy alaposan lehuljon /vagy akár a fagyasztóba, pár percre/. Formázhatunk belole golyókat, vagy rudakat.
A csokit goz folott 2 evokanál olajjal felolvasztjuk, majd langyosra hutjuk. A kókuszgolyókat beleforgatjuk, sutopapírra szedjuk, és a hutobe rakjuk.
A tetejét díszíthetjuk kókuszreszelékkel.

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Kedves Szemiramisz! A leírt mennyiségből annyi lesz, amit a fotón látunk? Mi az a kókuszliszt, hol kapható?

Szemi írta...

A kókuszliszt az nem más,mint a kókuszreszelék.Bocs, ha félreérthetően írtam, felénk így hívják.
Ettol egy kicsivel azért több lett. Jó pár darab nem érte meg a fotózást. :))

Nóra írta...

Köszönöm, az akkor itthon is lesz a szekrényben. :-)
A férjem odavan a Bountyért, lehet, hogy meglepem vele.

Névtelen írta...

Amióta megtaláltam ezt a receptet azóta nem vettem Bounty-t a boltban. Nagyon finom, mindenkinek csak ajánlani tudom!!! Sakati.

Nóri írta...

Halihó...
Nagyon jól néz ki, remélem az enyém is ilyen szép lesz :)

Szemi írta...

Nóri, biztos vagyok benne! Egyáltalán nem nehéz elkészíteni.